Advertisement

צ׳צ׳ניה : נשיא צ'צ'ניה רזמן קדירוב הודיע היום (שבת) כי כוחות צ'צ'ניים פלשו לאוקראינה וכבשו מתקן צבאי אוקראיני.

ראש הרפובליקה של צ'צ'ניה הצטרף לקו של בן בריתו, הנשיא פוטין, והבהיר כי רוסיה יכולה לכבוש בקלות ערים אוקראיניות שלמות. כוחות צבא צ'צ'ניים משתתפים בקרבות באוקראניה, כאשר הם נלחמים לצד הצבא הרוסי, כך אמר בשבת 26.2 מנהיג צ'צ'ניה ראמזאן קאדירוב ramzan kadyrov. גובלת במחוז סטוורופול (של רוסיה) בצפון, ברפובליקת דגסטן במזרח . שליט צ'צ'ניה שולח כוחות לאוקראינה: קדירוב, בעל בריתו של נשיא רוסיה, אישר כי כוחותיו יעזרו לצבא רוסיה וקרא לאזרחי .

גובלת במחוז סטוורופול (של רוסיה) בצפון, ברפובליקת דגסטן במזרח . אחרי ×
אחרי ×"חיסול ×'×'רלין ×'לו×'ר צ צ × ×™ נרצח ×'צרפת from images1.ynet.co.il
קדירוב, בעל בריתו של נשיא רוסיה, אישר כי כוחותיו יעזרו לצבא רוסיה וקרא לאזרחי . במפנה הצפוני של רכס הקווקז הגדול. שליט צ'צ'ניה שולח כוחות לאוקראינה: גובלת במחוז סטוורופול (של רוסיה) בצפון, ברפובליקת דגסטן במזרח . כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. ראש הרפובליקה של צ'צ'ניה הצטרף לקו של בן בריתו, הנשיא פוטין, והבהיר כי רוסיה יכולה לכבוש בקלות ערים אוקראיניות שלמות. רפובליקת צ'צ'ניה שוכנת בדרום הפדרציה הרוסית. הוא קרא לאוקראינים להיפטר ממנהיגיהם.

רמזן קדירוב, שליט צ'צ'ניה ובעל בריתו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, אישר כי שלח כוחות צ'צ'ניים לאוקראינה.

קדירוב, בעל בריתו של נשיא רוסיה, אישר כי כוחותיו יעזרו לצבא רוסיה וקרא לאזרחי . כוחות צבא צ'צ'ניים משתתפים בקרבות באוקראניה, כאשר הם נלחמים לצד הצבא הרוסי, כך אמר בשבת 26.2 מנהיג צ'צ'ניה ראמזאן קאדירוב ramzan kadyrov. נשיא צ'צ'ניה רזמן קדירוב הודיע היום (שבת) כי כוחות צ'צ'ניים פלשו לאוקראינה וכבשו מתקן צבאי אוקראיני. ראש הרפובליקה של צ'צ'ניה הצטרף לקו של בן בריתו, הנשיא פוטין, והבהיר כי רוסיה יכולה לכבוש בקלות ערים אוקראיניות שלמות. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. רמזן קדירוב, שליט צ'צ'ניה ובעל בריתו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, אישר כי שלח כוחות צ'צ'ניים לאוקראינה. רפובליקת צ'צ'ניה שוכנת בדרום הפדרציה הרוסית. Нохчийн республика) היא רפובליקה רוסית השוכנת בדרום הפדרציה הרוסית. ​בשל נוכחות ופעילות ארגוני טרור ממשיים בצ'צ'ניה, העלולים לפגוע בישראלים, ממליץ המטה ללוחמה בטרור לאזרחי ישראל להימנע מביקור בצ'צ'ניה ובאזור . שליט צ'צ'ניה שולח כוחות לאוקראינה: במפנה הצפוני של רכס הקווקז הגדול. גובלת במחוז סטוורופול (של רוסיה) בצפון, ברפובליקת דגסטן במזרח . הוא קרא לאוקראינים להיפטר ממנהיגיהם.

הרפובליקה הצ'צ'נית של איצ'קריה חדלה מלהתקיים. קדירוב, בעל בריתו של נשיא רוסיה, אישר כי כוחותיו יעזרו לצבא רוסיה וקרא לאזרחי . ​בשל נוכחות ופעילות ארגוני טרור ממשיים בצ'צ'ניה, העלולים לפגוע בישראלים, ממליץ המטה ללוחמה בטרור לאזרחי ישראל להימנע מביקור בצ'צ'ניה ובאזור . הוא קרא לאוקראינים להיפטר ממנהיגיהם. רפובליקת צ'צ'ניה שוכנת בדרום הפדרציה הרוסית.

קדירוב, בעל בריתו של נשיא רוסיה, אישר כי כוחותיו יעזרו לצבא רוסיה וקרא לאזרחי . צ צ × ×™×
צ צ × ×™×" מערי×' from images.maariv.co.il
רמזן קדירוב, שליט צ'צ'ניה ובעל בריתו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, אישר כי שלח כוחות צ'צ'ניים לאוקראינה. קדירוב, בעל בריתו של נשיא רוסיה, אישר כי כוחותיו יעזרו לצבא רוסיה וקרא לאזרחי . הרפובליקה הצ'צ'נית של איצ'קריה חדלה מלהתקיים. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. ​בשל נוכחות ופעילות ארגוני טרור ממשיים בצ'צ'ניה, העלולים לפגוע בישראלים, ממליץ המטה ללוחמה בטרור לאזרחי ישראל להימנע מביקור בצ'צ'ניה ובאזור . במפנה הצפוני של רכס הקווקז הגדול. ראש הרפובליקה של צ'צ'ניה הצטרף לקו של בן בריתו, הנשיא פוטין, והבהיר כי רוסיה יכולה לכבוש בקלות ערים אוקראיניות שלמות. הוא קרא לאוקראינים להיפטר ממנהיגיהם.

​בשל נוכחות ופעילות ארגוני טרור ממשיים בצ'צ'ניה, העלולים לפגוע בישראלים, ממליץ המטה ללוחמה בטרור לאזרחי ישראל להימנע מביקור בצ'צ'ניה ובאזור .

במפנה הצפוני של רכס הקווקז הגדול. הרפובליקה הצ'צ'נית של איצ'קריה חדלה מלהתקיים. גובלת במחוז סטוורופול (של רוסיה) בצפון, ברפובליקת דגסטן במזרח . ראש הרפובליקה של צ'צ'ניה הצטרף לקו של בן בריתו, הנשיא פוטין, והבהיר כי רוסיה יכולה לכבוש בקלות ערים אוקראיניות שלמות. ​בשל נוכחות ופעילות ארגוני טרור ממשיים בצ'צ'ניה, העלולים לפגוע בישראלים, ממליץ המטה ללוחמה בטרור לאזרחי ישראל להימנע מביקור בצ'צ'ניה ובאזור . הוא קרא לאוקראינים להיפטר ממנהיגיהם. רפובליקת צ'צ'ניה שוכנת בדרום הפדרציה הרוסית. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. קדירוב, בעל בריתו של נשיא רוסיה, אישר כי כוחותיו יעזרו לצבא רוסיה וקרא לאזרחי . Нохчийн республика) היא רפובליקה רוסית השוכנת בדרום הפדרציה הרוסית. רמזן קדירוב, שליט צ'צ'ניה ובעל בריתו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, אישר כי שלח כוחות צ'צ'ניים לאוקראינה. שליט צ'צ'ניה שולח כוחות לאוקראינה: נשיא צ'צ'ניה רזמן קדירוב הודיע היום (שבת) כי כוחות צ'צ'ניים פלשו לאוקראינה וכבשו מתקן צבאי אוקראיני.

ראש הרפובליקה של צ'צ'ניה הצטרף לקו של בן בריתו, הנשיא פוטין, והבהיר כי רוסיה יכולה לכבוש בקלות ערים אוקראיניות שלמות. רפובליקת צ'צ'ניה שוכנת בדרום הפדרציה הרוסית. Нохчийн республика) היא רפובליקה רוסית השוכנת בדרום הפדרציה הרוסית. נשיא צ'צ'ניה רזמן קדירוב הודיע היום (שבת) כי כוחות צ'צ'ניים פלשו לאוקראינה וכבשו מתקן צבאי אוקראיני. גובלת במחוז סטוורופול (של רוסיה) בצפון, ברפובליקת דגסטן במזרח .

​בשל נוכחות ופעילות ארגוני טרור ממשיים בצ'צ'ניה, העלולים לפגוע בישראלים, ממליץ המטה ללוחמה בטרור לאזרחי ישראל להימנע מביקור בצ'צ'ניה ובאזור . שמלות ×' 25 אלף יורו ונשים ששותות אלכו×
שמלות ×' 25 אלף יורו ונשים ששותות אלכו×"ול צ צ × ×™×" לא מ×" שחש×'תם from img.mako.co.il
במפנה הצפוני של רכס הקווקז הגדול. קדירוב, בעל בריתו של נשיא רוסיה, אישר כי כוחותיו יעזרו לצבא רוסיה וקרא לאזרחי . רפובליקת צ'צ'ניה שוכנת בדרום הפדרציה הרוסית. שליט צ'צ'ניה שולח כוחות לאוקראינה: ​בשל נוכחות ופעילות ארגוני טרור ממשיים בצ'צ'ניה, העלולים לפגוע בישראלים, ממליץ המטה ללוחמה בטרור לאזרחי ישראל להימנע מביקור בצ'צ'ניה ובאזור . רמזן קדירוב, שליט צ'צ'ניה ובעל בריתו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, אישר כי שלח כוחות צ'צ'ניים לאוקראינה. ראש הרפובליקה של צ'צ'ניה הצטרף לקו של בן בריתו, הנשיא פוטין, והבהיר כי רוסיה יכולה לכבוש בקלות ערים אוקראיניות שלמות. נשיא צ'צ'ניה רזמן קדירוב הודיע היום (שבת) כי כוחות צ'צ'ניים פלשו לאוקראינה וכבשו מתקן צבאי אוקראיני.

הוא קרא לאוקראינים להיפטר ממנהיגיהם.

קדירוב, בעל בריתו של נשיא רוסיה, אישר כי כוחותיו יעזרו לצבא רוסיה וקרא לאזרחי . רמזן קדירוב, שליט צ'צ'ניה ובעל בריתו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, אישר כי שלח כוחות צ'צ'ניים לאוקראינה. שליט צ'צ'ניה שולח כוחות לאוקראינה: גובלת במחוז סטוורופול (של רוסיה) בצפון, ברפובליקת דגסטן במזרח . כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. כוחות צבא צ'צ'ניים משתתפים בקרבות באוקראניה, כאשר הם נלחמים לצד הצבא הרוסי, כך אמר בשבת 26.2 מנהיג צ'צ'ניה ראמזאן קאדירוב ramzan kadyrov. ראש הרפובליקה של צ'צ'ניה הצטרף לקו של בן בריתו, הנשיא פוטין, והבהיר כי רוסיה יכולה לכבוש בקלות ערים אוקראיניות שלמות. ​בשל נוכחות ופעילות ארגוני טרור ממשיים בצ'צ'ניה, העלולים לפגוע בישראלים, ממליץ המטה ללוחמה בטרור לאזרחי ישראל להימנע מביקור בצ'צ'ניה ובאזור . במפנה הצפוני של רכס הקווקז הגדול. הרפובליקה הצ'צ'נית של איצ'קריה חדלה מלהתקיים. Нохчийн республика) היא רפובליקה רוסית השוכנת בדרום הפדרציה הרוסית. קדירוב אמר כי כוחותיו השתלטו על בסיס . רפובליקת צ'צ'ניה שוכנת בדרום הפדרציה הרוסית.

צ׳צ׳ניה : נשיא צ'צ'ניה רזמן קדירוב הודיע היום (שבת) כי כוחות צ'צ'ניים פלשו לאוקראינה וכבשו מתקן צבאי אוקראיני.. נשיא צ'צ'ניה רזמן קדירוב הודיע היום (שבת) כי כוחות צ'צ'ניים פלשו לאוקראינה וכבשו מתקן צבאי אוקראיני. גובלת במחוז סטוורופול (של רוסיה) בצפון, ברפובליקת דגסטן במזרח . שליט צ'צ'ניה שולח כוחות לאוקראינה: קדירוב אמר כי כוחותיו השתלטו על בסיס . רפובליקת צ'צ'ניה שוכנת בדרום הפדרציה הרוסית.

Posting Komentar

0 Komentar